Nederland - Frankrijk @ SHITtard - KEMEEL.com

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In deze discussie

Nederland - Frankrijk @ SHITtard

edited juni 2008 in Voetbal
Bonjourno!!! ;D

Na de geweldige (hik) uitslag van Nederland moeten we vooruit kijken na de volgende (hik): Nederland-Frankrijk.

Deze wedstrijd zou ik graag in SHITtard willen hosten deze vrijdag. Aangezien de wedstrijd rond 11 uur is afgelopen is het nog altijd tot 01.05 mogelijk om naar Maastricht te reizen met de trein.

We kunnen, indien er genoeg animo is, kiezen voor uitgaan in SHITtard of Mestreech! Als we in SHITtard uitgaan (met of zonder MVV shirt) dan is het ook mogelijk om bij Anique en mij te slapen. Alleen moet je wel zelf voor slaapgelegenheid zorgen (luchtbed, kussen, slaapzak, humor, etc). Plek zou er normaal gesproken voldoende moeten zijn.

Wie wil en kan komen kijken in SHITtard?

(het duurde 15 min om er n normale tekst van te maken ;D)

[Edit]
Ik zal ff mijn adres posten:
Tessmanstraat 55

Voor de Tomtom gebruikers: 6135 JP (Ja er kan een melding komen dat het een ongeldig adres is, maar het klopt toch ;) )

Kaart:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=tessmanstraat+55+sittard&sll=51.009408,5.859017&sspn=0.019549,0.042744&ie=UTF8&ll=51.009894,5.859275&spn=0.019549,0.042744&t=p&z=15&iwloc=centr

WEL
Babs & Laurie
Bies
Doc
Jala
Johan
Juul
Kenarie & Anique
Pum
Sjepoo
Tosti (& Kelly later)
Tuut

NIET
Dominique
Kim
Knook
Sandra
Simone

Misschien
Iesche?
Itmo?
Ratje?
Zweegel?
[/Edit]

[edit2]
Btw kga er van uit dat niemand blijft overnachten, althans die conclusie trek ik uit jullie posts ;)
[/edit2]
«1

Reacties

• edited november -1
    ik kom!
    en Juul komt trouwens ook :)

Wellicht rijden er ook genoeg mensen heb ik overigens begrepen.
    Babs en Juul rijden en Tosti zou misschien ook nog wat kunnen regelen.

Nog iemand beschikbaar misschien?
  • edited november -1
    Shotgun!

Ill be there!
    Ben trouwens best wel in om er ook nog te stappen met een groep, is weer eens wat anders.
    Zo niet dan wel stappen in Mestreech om de overwinning te vieren! :)
  • edited november -1
    I'll be there!

Mocht ik mn werk nog kunnen ruilen dan blijf ik pitten. Bij geen bericht kun je der van uit gaan dat ik met unser Juul mee terug rij!

Slippers present!

8)
  • edited november -1
    Vette shit!

Laat wel duidelijk van te voren weten wie wel en wie niet blijven overnachten. Dan weet ik hoeveel rotzooi ik moet opruimen. ;)

Is het trouwens nog mogelijk om de beamer van gisteren te gebruiken? Hij was wel erg shockproof ;D

Laten we hopen dat het net zo succesvol wordt als bij Sjepoo :)
  • edited november -1
    Ich sluut mich oan bij de rest dus daan kom ich noar Sittard.

Ich wil best blieve pitte en stappen in Sittard es er mier lui goan. Daan rij ich met de auto op en de daag er noa weer terug. Zoe neet mot iech ff kieken hoe ich goan.
  • edited november -1
    Es evr al unne groep vaan 5-6 maan hubbe die goon stappe doa is dat toch al prima?
  • edited november -1
    Beamer staat bij mij, komt mee bij deze!
  • edited november -1
    Bin aoch vaan de partij vriedagaovend!
    Waor ech super gister!

Goon neet mit stappe vriedag aovend, mer wil wel zurge veur zelfde sfeer es bij poo!
  • edited november -1
    bij Sjepoo EN Kim he? ;)

Ben er vrijdagavond niet bij! Oh en Kenarie ik zeg even namens je vrouw dat je dingen moet doorgeven van kemeel. Vrouwen moesten gisteren zelf drinken meenemen. ;)
  • edited november -1
    Kimmie' dateline='1213129657" said:

bij Sjepoo EN Kim he? ;)

Ben er vrijdagavond niet bij! Oh en Kenarie ik zeg even namens je vrouw dat je dingen moet doorgeven van kemeel. Vrouwen moesten gisteren zelf drinken meenemen. ;)
    Hierbij voor de vrouwen en andere niet-bier drinkers. Neem zelf maar wat mee, dan kunnen Anique en ik ook niks verkeerd kopen. ;D
  • edited november -1
    dankje kim ;)
  • edited november -1
    Ich hub gehuurd dat we alle met de auto goan kin ich nog met eine met rijen want voetbal avonden zonder bier is get te veul vaan het goeie::)
  • edited november -1
    Pum en ik komen ook....

de dames niet. Wij blijven iig niet slapen.

Tot vrijdag :D
  • edited november -1
    Wie get noar Sittard??
    En hoe?? Indien geer met de auto goan kin ich daan met??
  • edited november -1
    Oto vaan johan zit vol, kins waarsjeinlijk met Juul met.
  • docdoc
    edited november -1
    Euj kenarie, ik kom meteen vanuit mn werk naar jou, blijf niet pitten. Je hebt een magnatron neem ik aan? ;D
  • edited november -1
    doc' dateline='1213299973" said:

Euj kenarie, ik kom meteen vanuit mn werk naar jou, blijf niet pitten. Je hebt een magnatron neem ik aan? ;D
    Uiteraard! ;D
  • edited november -1
    Kenarie op welk adres woon je eigenlijk voor als ik met mijn eigen auto kom.
  • edited november -1
    doc' dateline='1213299973" said:

Neet te vreete die bitterballen oet de magnetron!
  • edited november -1
    Tuut' dateline='1213335400" said:

Tessmanstraat 55 dach ich, iig velt zoen groete voegelkow bekans neet te misse ;)

http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Tessmanstraat+55,+Sittard+Geleen,+Limburg,+Nederland&sll=51.010758,5.857515&sspn=0.009855,0.018711&ie=UTF8&z=16&iwloc=cent
  • edited november -1
    Tuut' dateline='1213335400" said:

Zie eerste post voor info ;)
  • edited november -1
    pfff, uitslover ;)
  • edited november -1
    babs' dateline='1213341187" said:

pfff, uitslover ;)
    ;D
  • edited november -1
    Sandra komt vanavond trouwens niet.
  • edited november -1
    Tuut, de kins met Juul met ;D

@kenarie: we moeten helaas wel direct na de wedstrijd gaan want Juul moet heel vroeg op!
  • edited november -1
    sjepoo' dateline='1213351200" said:

Tuut, de kins met Juul met ;D

@kenarie: we moeten helaas wel direct na de wedstrijd gaan want Juul moet heel vroeg op!
    Mes oui, c'est bon! C'est jammer maar l'helaas :P
  • edited november -1
    Dat is nogal un carriere-move! Vaan pospik naor gezettebezeurger, mer ut is iig wel soortgeliek werrik... ;)

@Juul, zouwse de volgende kier es ut regent toch op tied wille kaome, 5x op en neer laope naor de brevebus is op unne leege maog 's meuriges neet bevorderlik veur m'n humeur ::)
  • edited november -1
    nou, ik denk dat we weer kunnen spreken van een geslaagde avond!
    filmpjes & foto's zal ik snel op mijn hyve zetten!
  • edited november -1
    Geslaagd?
    Ben er nog ziek van :P
  • edited november -1
    Bies' dateline='1213440368" said:

Geslaagd?
    Ben er nog ziek van :P
    Ben net beter :P
Sign In or Register to comment.