Kemeel Tour Toto 2008 - Pagina 2 - KEMEEL.com

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In deze discussie

Kemeel Tour Toto 2008

2»

Reacties

• edited november -1
    nouw degene wat dekker ingevuld heet welt zeker neet winne.
    iech vin ut welstom dat heer noe pas geschors weurt
  • edited november -1
    betaold
  • edited november -1
    nondensjus, höb te wienig sprinters in m'n ploog... dat ze mer rap de Pyreneën in goon! ::)
  • edited november -1
    de höbs idd get wienig sprinters, de hads get beter d'n hoeswerrik mote doen.
    tot en mit Peries zien d'r 10 meugelike massa sprinte en laote veer zegke dat dat ders 7 of 8 weure.

iech had zelf gein tiedrijers ingevuld umdat ste allein mer proloog en 1 tijdrit höbs.
    mer daor höb iech daan mer op gegok, dat iech daan mer 2 mier sprinters die punte wel good maak
  • edited november -1
    Daanke meister Iesche, mer dit is gewuun tactisch! Ich pak straks de punt op ut klassemint en in de berrig...

Hoop ich... ;)
  • edited november -1
    iech had ouch 1 fout gemaak, wis neet dat de gele trui eedere daag met telde, dag pas op ut letste (:W tosti) want cancellara waor te verwachte dat heer de ierste 4-5 daog in ut geel zow rije, met de gooije vurm boe heer in verkiert
  • edited november -1
    poule begint leuk te weure eedere daag weer un stepke hoeger, mörrige cancelara neet mie in ut geel(whoppa).
  • edited november -1
    @babs lang leve de berge
  • edited november -1
    dj_iesche' dateline='1247438894" said:

@babs lang leve de berge
    8)
  • edited november -1
    Sjeesus! Wat een saaie tour is dit! De PGA tour is nog minder saai. Pfff. :(

Ze kunnen de Tour beter net zo lang maken als de Dauphine, dan zitten er evenveel spannende etappes in. >:(
  • edited november -1
    oke kenarie vandaag was het echt saai, maar ik vind het verder een best goeie tour. weer eens een heel andere tour als afgelopen jaren. der gebeurd veel vooral met astana, jammer van gesink maar ben toch nog benieuwd naar mentchov.

mar bey te wey ik ind het een leuke tour er gebeuren dingen wat weer andere jaren niet gebeuren.
  • edited november -1
    idd, missjien neet zoe spectaculair es gehoop, mer spannend is ut zeker wel (bv tusse de Astana's onderling)
  • edited november -1
    jeuj eindelik tosti vaan de ierste plaots oaf veur eine daag;D
  • edited november -1
    gefeliciteerd kenarie:B

ik wist pas sinds donderdag dat ook de plaatsen tot en met 20 mee telde:(
    jij hebt gewonnen op de eerste 20 ik op de eerste 10. hett scheelde wel maar 6 punten.

volgend jaar win ik 8)
  • edited november -1
    dj_iesche' dateline='1248281240" said:

jeuj eindelik tosti vaan de ierste plaots oaf veur eine daag;D
    Tosti definitief LETSTE! 8)

Kenarie proficiat! De centen krijg je overgemaakt door de feestcommissie zodra iedereen betaald heeft!

@Pum: kinse de cent euvermake? Daan kin Kenarie ziene welverdeende pries in ontvangs numme :)
  • edited november -1
    Proficiat Kenarie...
    Voor mij was dit eigenlijk ook niet meer dan een opwarmertje voor de Kemeele Toto WK 2010. Daar wil ik natuurlijk weer op mijn top zitten en voor de overwinning gaan. :B;D
  • edited november -1
    Gefeliciteerd Vogel!
    Cant't wait for WK toto! :)
  • edited november -1
    Tweet, je prijs komt op dit moment via de elektronische weg naar je toe! Het heeft even geduurd om de gehele prijs bij elkaar te krijgen, maar het is dan toch voor de tour van volgend jaar nog gelukt ;)

Geniet ervan en doe er niets mee wat Pum er ook niet mee zou doen! ::)
Sign In or Register to comment.