Verjaordaag feeske / MVV - KEMEEL.com

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In deze discussie

Verjaordaag feeske / MVV

docdoc
edited mei 2009 in Uitgaan
Ey lui,

Ich haww un feeske aonstaone vriedag (22 Mei) aongezeen ich weer un jaor jonger weur. De TV zal ingesjakeld zien op TV Gelderland.

Ederein is bei dees oetgenudig vanaof 19:30 oor. Loat eve wete este langskums.

Tot vriedag!

Doc

Reacties

• edited november -1
    hey doc de waors miech sjus get veur, mer iech kin vriedag en zal diech ouch ff koume felicetere,

tot vriedag

groetjes cyn en iesche
  • edited november -1
    Hey Doc,
    Veer zien helaas neet vaan de partij...
    Hopelijk kumps ste zaoterdag ff supportere, kin iech diech daan felicitere :)
  • edited november -1
    Veer kinne helaas aoch neet vriedag.
    Meh sjus wie Tosti al zeet...
    Este zaoterdag keumps felicitere veer diech daan wel.
    Iig veul plezeer vriedag, hopelijk met un euverwinning vaan MVV :W:B
  • edited november -1
    Iech kom murrgenavond noar diech touw. Sem kin helaas neet, die geet met un vriendin noar ut theater.
  • edited november -1
    Un jaor jonger noch wel! ;)

Present!

PS. Korte termijn cadeautips? Zoe neh, daan weurt ut weer zoen lullig envelupke mit uiteraard veul te wienig breefgeld mer veult te veul munte in ;)
  • edited november -1
    Jeuj! Bies zuuste wel dat t live weurd oetgezonde :P

erm yo doc present!

Kyra neet want heur mam belde dat ze iers mos ete en toen zow lobke nog kome umdat ze mit heure oto moste goon boedoor ze iers nog mot tanke veurdat ze noar berg goon want daan doort dat langer umdat grummel (heur kat) nog mot ete en doardoor kin kyra dus helaas neet kome mer ze wil eigelijk wel mer dat geit dus neet umdat ze dat dus al zoe geregeld had mit lobke dus, ongeveer, dach ich, mzzl!
  • edited november -1
    @jala:
    wee deenkste dat Doc dat vertelt heet :P

En doc de wets al dat iech present bin :)
  • edited november -1
    get met de tied enzoe :)
  • edited november -1
    Yey feeske :D

present.... btw es et good weer weurd meurge, skaten?
  • edited november -1
    Ik kom ook, alleen zal k de wedstrijd niet halen ben ik bang, moet gewoon werken :( . Ik hoop er rond 10 uur te zijn.
Sign In or Register to comment.