WK10 toto - Pagina 2 - KEMEEL.com

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In deze discussie

WK10 toto

2

Reacties

• edited november -1
    Zit nu in de testfase. Ik zal vrijdag de link plaatsen.
  • edited november -1
    ben benieuwd!
  • edited november -1
    Ben benieuwd naar die veiling!
    Die moeten we dan wel met alle deelnemers van te voren houden ergens (hint: DOC verjoardaag!)

Grz![/align]
  • edited november -1
    Veiling is supervet, alleen wie? waar? wanneer? Een man of 10 moeten we minimaal hebben. Voordeel is wel dat we nog 2 weken de tijd ervoor hebben en niet ruim op tijd af hoeven te hebben ;)

Iech huur t wel
  • docdoc
    edited november -1
    goei dee toto ins online vogel ;)
  • edited november -1
    Alleh dan mer!

Hier is ie dan: de wk-kemelentoto 2010

ff aanmelden en de rest moet op zich voor zich spreken.

Succes!

Invoeren van de voorspellingen kan tot 11 juni

Inleg is €10? Wie neemt het financiele gedeelte op zich? =)
  • edited november -1
    Zier er top uit.
    Redelijk wat in te vullen, dus ga me ergens dit weekend ermee ammuseren.

10 euro klinkt prima

financien dat is babs toch? :P
  • edited november -1
    yo, laot mer kaome, ich kin noch wel get gebruuke veur m'n hoes :)
  • edited november -1
    w00t oan de geng! :P

Babs bin lui: post ff rek nr!

Vul m dinkelijk pas 10e of zoe in, wits noeits wee zich nog kint blessere zoe wie ballak :D
  • edited november -1
    7304487 o.v.v. Kemeel Toto + (bei)naom (naom gere de echte (bei)naom, höb geine zin in unne puzzel...)

höbbe v'r ut al euver un verdeiling vaan ut preizegeld gehad?
  • edited november -1
    Iech kin nurgens regels vinden, mer maage luij die geine Kemeel zien aoch met doen?
  • edited november -1
    Zeker!
  • edited november -1
    babs" said:

7304487 o.v.v. Kemeel Toto + (bei)naom (naom gere de echte (bei)naom, höb geine zin in unne puzzel...)

höbbe v'r ut al euver un verdeiling vaan ut preizegeld gehad?
    Neet dat iech weit :-). Veurstel:
    1e 50%
    2e 30%
    3e 20%
  • edited november -1
    check de verdeiling! :)

@Arie: kan je op de site aangeven wie al ingeschreven is en dus van wie ik geld kan verwachten? Als het niet te veel moeite is, is een kolom met betaald (ja/nee) mogelijk?
  • edited november -1
    @ your service, updates komen later deze week. Heb er nog geen tijd voor gehad sinds vrijdag :-X
  • edited november -1
    Kenarie" said:

@ your service, updates komen later deze week. Heb er nog geen tijd voor gehad sinds vrijdag :-X
    Thnx maestro! :)
  • edited november -1
    Iech hub ingeschreven en betaold. :)
  • edited november -1
    Kleine update doorgevoerd met de deelnemers, punten en of er betaald is of niet....

Dus de gene die al betaald hebben, laat ff weten, kan schelen in de ranking :P
  • edited november -1
    thnx en betaald!
  • edited november -1
    Betaold
  • edited november -1
    ff ter attentie: Tosti (uiteraard) liet me ff weten dat FireFox de voorspellingen niet kan opslaan.:-/ Ik zal nog kijken of ik dit kan herstellen, maar in Chrome en IE werkt t gewoon. 8)

Excuses voor t ongemak :B

[edit]Er kan nu ook ingevuld worden in Firefox, javascript error is hersteld[/edit]
  • edited november -1
    Kenarie" said:

ff ter attentie: Tosti (uiteraard) liet me ff weten dat FireFox de voorspellingen niet kan opslaan.:-/
    Perceptie is projectie :-)
  • edited november -1
    Tosti" said:

[quote="Kenarie"]
    ff ter attentie: Tosti (uiteraard) liet me ff weten dat FireFox de voorspellingen niet kan opslaan.:-/
    Perceptie is projectie :-)
    [/quote]

LOL! 8)

Btw, betaald =)
  • edited november -1
    Heb gisteren een overzicht op de site geplaatst. Zo kan iedereen checken of hun opgegeven voorspellingen kloppen. Het ziet er bij veel kemelen nog leeg uit, hopelijk heeft dit niet met het Firefox bugje te maken gehad :-/

Maar nog genoeg tijd om de voorspelling bij te werken, donderdag is de laatste kans! =)
  • edited november -1
    jo ich hub mich ingeschreve en betoald
  • edited november -1
    Tuut & Zweegel, check de ploegen in de knockoutfase ff. Er gaat ergens in mn scriptje nog iets mis. Je kunt deze gewoon in voorspellen bekijken en aanpassen.

Dus mensen controleer in overzicht of alles goed is doorgekomen!. Ik kan helaas geen 100% garantie op mn javascript garanderen, zeker niet met de verschillende browsers nowadays :-/
  • edited november -1
    Heb een vermoeden waar het aan ligt :). Als je de ploegen sorteert in de poule moet je op alle landen klikken. Bijvoorbeeld de poule van argentinië: deze staan als eerste voorgesorteerd, maar als je ze eerste laat worden moet je toch in de kolom op ze klikken, anders worden ze niet geforward in de knock-outfase 8)
  • edited november -1
    Hey Kenarie,

Beij Marush klopte de landen ook niet meer vanaf de knock out fase. Ze heeft toen strax gewoon maar wat ingevuld, maar komt dus waarschijnlijk niet overeen met de echte poulestanden enzo. Kan dat nog verander worden?
  • edited november -1
    zweegel" said:

Hey Kenarie,

Beij Marush klopte de landen ook niet meer vanaf de knock out fase. Ze heeft toen strax gewoon maar wat ingevuld, maar komt dus waarschijnlijk niet overeen met de echte poulestanden enzo. Kan dat nog verander worden?
    ik zag het inderdaad. Was trouwens ook bij een aantal anderen nog het geval. Aan de hand van de eindstanden en eventuele uitslagen in de knockout heb ik de velden verbeterd. Als het goed is zou de knockout fase nu in orde moeten zijn. De gene die ergens nog iets raars hebben, heb ik gemaild om dit zsm door te geven, dit geldt uiteraard voordat de eerste poulewedstrijd is begonnen.

Bedankt iig voor je reactie.

De ranglijst is trouwens geupdate
  • edited november -1
    Trouwens... Betaold :)
Sign In or Register to comment.