WK10 toto - Pagina 3 - KEMEEL.com

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In deze discussie

WK10 toto

13»

Reacties

• edited november -1
    Trouwens Arie,

Ik denk dat in het overzicht de wedstrijden Brazilie-Noord Korea en Honduras-Chili de uitslagen zijn omgedraaid. Niemand laat Brazilie winnen tegen Noord Korea ??? en Honduras zou met een goaltje of 4,5,6 van Chili winnen :D... Als je trouwens verder naar onder kijkt heb ik het idee dat dit vaker gebeurd dat wedstrijden zijn omgedraaid...
  • edited november -1
    boh! Goed gezien! Ik miste de wedstrijd van Slowakije - nieuw-Zeeland morgen, waardoor alles 1 plaats naar boven schoof en 1 wedstrijd er dubbel in stond vermeld.

Het ziet er nu nog beter uit 8)

Thnx! :B
  • edited november -1
    babs" said:

7304487 o.v.v. Kemeel Toto + (bei)naom (naom gere de echte (bei)naom, höb geine zin in unne puzzel...)

höbbe v'r ut al euver un verdeiling vaan ut preizegeld gehad?
    Is daor un deadline aon ut betaole? Aanders zouw iech nog get plaotse kinne stijgen. :)
  • edited november -1
    @Arie: je had het beter zo kunnen laten ;)

Doc heeft overigens betaald!
  • edited november -1
    Kin neet......

dat Doc bovenaon steit ???
  • edited november -1
    Beter laat es noets.
    Betaold.
  • edited november -1
    Toto is weer up to date! :B
  • docdoc
    edited november -1
    @Kenarie: er klopt iets niet in mijn toto.. Spanje is vermeld in de verliezersfinale, terwijl ik ze door heb laten gaan naar de finale? Zou je het even kunnen checken? tnx
  • edited november -1
    doc" said:

@Kenarie: er klopt iets niet in mijn toto.. Spanje is vermeld in de verliezersfinale, terwijl ik ze door heb laten gaan naar de finale? Zou je het even kunnen checken? tnx
    Jao jao... dat zouw iech aoch zigge ;D
  • edited november -1
    @doc kzie t. Je hebt Spanje in de Finale en de 3e 4e plaats. Aangezien jouw verliezend halve finalist Argentinie is geworden, maakt het dus niet uit voor je punten. Je krijgt natuurlijk niet nog eens extra punten voor een correcte ploeg in de troostfinale ;)
  • edited november -1
    Om discussies te voorkomen die al gestart zijn (???): alle spelers met 5 goals tellen mee. Aangezien Fifa Muller heeft gekozen op basis van assists telt niet mee in onze topscorerstoto, anders had dit van tevoren in de spelregels gestaan moeten hebben. Dus iedereen met Sneijder, Villa, Muller of Forlan als topscorer krijgt voor de naam punten. De landen Nederland, Duitsland, Spanje en Uruguay tellen verder ook voor topscorerspunten.

Vanavond zal bekend zijn wie de wk toto heeft gewonnen!
  • edited november -1
    1e Prijs: 50% - €65,-
    2e Prijs: 30% - €39,-
    3e Prijs: 20% - €26,-

[tromgeroffel]
    ....andthe winneris.....
    [/tromgeroffel]
  • docdoc
    edited november -1
    Zweegel! :w
  • edited november -1
    doc" said:

Zweegel! :w
    Zèk dat! Proficiat! :W
  • edited november -1
    Proficiat jong :W
  • edited november -1
    Ut priezegeld is euvergemaak volgens bovenstaond sjema naor de winnaars!

PS. jaomer Doc, aoch heij velse sjus boete de prijze, volgende kier toch mer neet mie d'n cent zette op unne Ingelsmaan? :)
  • docdoc
    edited november -1
    babs" said:

Ut priezegeld is euvergemaak volgens bovenstaond sjema naor de winnaars!

PS. jaomer Doc, aoch heij velse sjus boete de prijze, volgende kier toch mer neet mie d'n cent zette op unne Ingelsmaan? :)
    Mwao.. 2 vaan de 4 toto's toch nog ierste gewoore, velt daan toch nog wel mit huur ;) Kut Rooney ;-)
  • edited november -1
    Daanke daanke daanke daanke :D

PS: Groetjes vaanaof ut zonnige Kreta :B
    Kinne v'r us vanaovend weer eine extra dreenke :B[/i]
  • edited november -1
    zweegel" said:

PS: Groetjes vaanaof ut zonnige Kreta :B
    Kinne v'r us vanaovend weer eine extra dreenke :B[/i]
    Iech dink tot de verslaggevers vaan ut AD diech gisteren nog zien tegegekaome :):
    link
Sign In or Register to comment.