Huldiging Oranje - KEMEEL.com

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In deze discussie

Huldiging Oranje

edited juli 2010 in Uitstapjes
[align=center]image[/align]

Gasten!

Dinsdag gaat het festijn dan gebeuren. Net zoals in '88 zullen de grachten helemaal vol staan, woonboten komen nog maar net boven het water uit en natuurlijk het aanschouwen van de wereldbeker! Wie wil dit unieke feest nu niet meemaken?!

Het zal dus wederom plaatsvinden in Amsterdam. Wie van jullie heeft het er voor over om een (verlof)dag te gebruiken om dit unieke evenement mee te maken? Ik wil dit best doen, maar alleen als we WERELDKAMPIOEN zijn.

So, who's in?

Reacties

• edited november -1
    Tja, lijkt me sowieso een goed idee dit pas na zondag (zondagavond zal het er niet van komen...) te bespreken. Iets van de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is? ;)

Overigens ga ik bij een eventuele huldiging geen vrij pakken, heb m'n dagen helaas hard nodig deze tijd.
  • edited november -1
    Ik zal er niet bij zijn aangezien ik komende zondag voor 2 weekjes naar Kreta vertrek.
    Gelukkig vertrekken we al vroeg zodat we 's avonds wel de finale nog kunnen bekijken in een Nederlands cafeetje :B

Hoop iig dat er dinsdag wat te vieren valt in Amsterdam :W
  • edited november -1
    Jup.
    I'm in, vrij is al ver geregeld!
  • edited november -1
    Veul plezeer! ;)
Sign In or Register to comment.