Kemeel (IBC) - Oranjeboys - KEMEEL.com

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In deze discussie

Kemeel (IBC) - Oranjeboys

edited januari 2011 in Voetbal
Zoe es ich al ieder had aongegeve wille daage de Oranjeboys us oet veur unne zaolvoetbalmatch. Toen ich vaan uuch positieve respons kreeg, höb ich aongegeve dat ze daan mer mit unne datum moste kaome. Vendaog kreeg ich daorop onderstaonde mail:
Beste Mannen,

Vanuit IBC kwam via Xa4 het verzoek om te gaan zaalvoetballen, gezamenlijk in dit geval. De datum die wij geprikt hebben is Zondag 9 januari 2011, locatie sporthal Belfort, tijd van 11 tot 13 uur.
Ideaal moment om de eerste voorzichtige voetbalstapjes in het nieuwe jaar te zetten.

Voor diegenen die afgelopen keer dhr Marc Meex hebben zien (en voelen) spelen, neem scheenbeschermers, tock, gebidsbeschermers en een helm mee.

Rest mij vanaf deze positie jullie nog prettige feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar te wensen.

Gegroet,
Jullie Onvolprezen Leider
Noe kloppe un aontal dinger in de mail neet gans, mer de datum is in eeder geval de insteek. De vraog is, wee kint? :)

- babs
- sugarray
- johan
- jala (90%)
- kenarie
- flup
- zweegel
- duchateau (k)
- tosti

Reacties

• edited november -1
    Iech kin!

Gegroet,
    Jullie Onvolprezen Leider (van IBC'03 dan :))
  • edited november -1
    Iech neet :(...

Kom dee daag truk vaan skivekansie dus 11 oor goon iech neet hoole=)
  • edited november -1
    uiteraard zal iech daan mit doen!!!
  • edited november -1
    90% zeker present!
    zonder tegeberich bin ich iig besjikbaar um de kemele-ier te verdedige! 8)

8)
  • edited november -1
    Vette shit! I'm in! ;D

Eens kijken waar ik mn conditie heb liggen....=)
  • edited november -1
    Yo, iech bin vaan de partij!
  • edited november -1
    Iech aoch...
    Zoelang iech neet teege dee heij boove genumde sjeenetrapper hoof :D
  • edited november -1
    Als jullie te weinig spelers hebben of een keeper nodig hebben, dan speel ik wel mee! Ik speel liever niet in de zaal vanwege dat scheurtje in mijn meniscus..

Ik kom sowieso kijken (als dat mag)! :)
  • edited november -1
    @Duch: höb dich op ut lieske gezat es keeper, ok? :)

8 maan is genoog num ich aon, ich geef ut door aon de Oranjemennekes dat veer present zien!
  • edited november -1
    De veldvoetbalwedstrijden tegen hun is neergezat op zondag 13 februari. Dus es veer hel genoog stampen, dan kinnen ze daan mesjiens neet winnen. :)

(en weurt Daalhof kampioen...)
  • edited november -1
    babs" said:

@Duch: höb dich op ut lieske gezat es keeper, ok? :)
    Prima :D
  • edited november -1
    Ich meld mich helaas aof. Letste paar daog koorts gehad en veul mich noch verre van gezond... euh, kemeel-proof :(

Ich kom wel loere (un deil vaan in eeder geval) um uuch mentaal te steun én aonwiezinge te geve boe ze ut beiste te rake zien... ;) Daoneve höb ich unne geweldige vervenger geregeld, Tosti. Dee kump vendaog trök vaan vekansie en zal in gehiel eige stijl de balle de kruusing in probere te jaoge.

Es geer zeurig dat geer um haaf 11 (10:30) dao zeet, daan zal ich get later kaome... ok?
Sign In or Register to comment.