Kemeeleweekend 2011 - Pagina 2 - KEMEEL.com

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In deze discussie

Kemeeleweekend 2011

24567

Reacties

• edited november -1
    Vergeete d´r beij te zette dat op de vriedag aoch al un daagvullend programma is.
    Dus AUB aoch ff laote weete of geer de vriedag de ganse daag kinnt.
  • edited november -1
    yow, vriedig aoch
  • edited november -1
    vriedag is prima
  • edited november -1
    och prima
  • edited november -1
    ich mot ff kieke ivm vrije doag, trouwen en verbouwing.
    ich zal in eerder geval mien best er veur doen
  • edited november -1
    iech kin daan wel volges miech
  • pumpum
    edited november -1
    is good iech kin
  • edited november -1
    zweegel" said:

Vergeete d´r beij te zette dat op de vriedag aoch al un daagvullend programma is.
    ich kin nuije data, is vriedag oach un halleve daag meugelijk?

Zit oach krap mit vrij daog
  • edited november -1
    Jala" said:

[quote="zweegel"]

[/quote]

Alles is mogelijk... ik zou het alleen niet doen 8)

Heb zelf ook niet veel vrije dagen meer over, maar ik ga er zeker 1 besteden aan deze vrijdag. Om je maar een kleine tip te geven... ;)
  • edited november -1
    Jala" said:

[quote="zweegel"]

[/quote]

Iech zow Kenarie zien advies opvolge.
    Unne halve daag heet helaas gein nut. Ut is of de ganse daag, of pas ´s aovends helaas. Dus gewoen vrijpakke, kreijgste gein spiet vaan :D
  • edited november -1
    check ok 30 september wel pas s'aoves iech mote werrike aongezeen dat iech daan pas net vakantir hob gehad
  • edited november -1
    dj_iesche" said:

check ok 30 september wel pas s'aoves iech mote werrike aongezeen dat iech daan pas net vakantir hob gehad
    Ben blij dat je kan, maar het leukste zul je waarschijnlijk wel missen...
  • edited november -1
    @kenarie: tuurlijk ben ik ook blij dat ik mee ga, maar vind het wel knap als je een weekend organiseert en dan het leukste gelijk de eerste dag in de middag doet :P
  • edited november -1
    Zo! Het heeft ff geduurd, maar iedereen heeft laten weten of ze het weekend vrij waren of niet. Helaas kunnen Sjepoo en Tosti niet aanwezig zijn, Itmo is misschien aanwezig.

Op dit moment is de reservering aangevraagd en hopelijk krijgen we snel te horen of de reservering geaccepteerd is. Dan kan het feest pas echt beginnen! (Voor de niet Kemeel-spaarders houdt dit in: DOC-EN! :W )

Hou Kemeel in de gaten! :K
  • edited november -1
    [offtopic]First things first... eerst DOC-EN voor het Jokers volleybal of wachten we en masse op het vakantiegeld om 10 euro over te kunnen maken? :)[/offtopic]

[ontopic]Erg jammer van Sjepoo/Tosti/Itmo :([/ontopic]
  • edited november -1
    De reservering is bevestigd. Voorschot is overgemaakt.

:W CONTRIBUTIE ROELS! :W

8)
  • edited november -1
    hey kenarie ik heb mijn vakantie aangepas zodat ik er toch vrijdag overdag bij kan zijn,

ik wil graag ff weten hoeveel geld ik moet overmaken voor het weekend, en dan zal ik deze week mijn dagen vast leggen p het werk

groetjes iesche
  • edited november -1
    Ff un paar vruegskes:
    Wie zit t mit de luij die vas contributie storte? Weurt dit de vaan betoald?
    Is t eventueel meugelijk zoondeg middeg al te pleite? Get mit as oetstruie oma...
    Is t ECH WOER dat vriedag t biste al der oaf is? BOE! Kin neet!

8)
  • edited november -1
    Vaste contributie weurt gebruuk, lui die neet "potte" motte dus noe in eine kier betaole.
    't is Ech woer, tot vriedag t beste vaan "de organisatie" droaf is, met zaoterdag kint welliech nog nne betere daag weure. Lik mer droan wie t geintrepreteerd weurt.

Zondag is de letste daag, mer of lui aofzonderlijk ieder kinne vertrekke hink vaan vervoer oaf, zal ins euverlegge met Knaarie en Zweegel en daan komme ver heij op terock.

Gr,
    Knook
  • edited november -1
    Wie nie motte de lui betoalen die neet potte? En wie veul is de schade? Kin ich dat noe alvast weg legguh. Joa ut zal wel unne kier gepost zien mer ich lig achter :-)
  • edited november -1
    €100,- pp. kint ger veuraof euvermaake. rekeningnr, weurt nog bekind gemaak.
    en houw rekening veur extra cash, mochte ver zin kriege in 'nne stap aovend :)

Ff get aanders,
    Roy Raven is al n paar kier bij ös kemeele gewees oa. volleyballe. T liek ös es organisatie leuk um Roy met te laote goon dit jaor.
    Alveurens iech Roy definitief oetnuudig had iech geer geweete of der lui op teege zien, aongezeen Roy geine kemeel is.

Gr,
    Knook
  • edited november -1
    Mjah noe se ut heij openbaar gepost hubs kinne ver neet ech nei mie zegge...

just kidding

Vind 't prima, zoelang ratje ouch mer met geit :)
  • edited november -1
    Info is toegevoegd aan eerste bericht.

Verder kunnen de spaarders aangeven of hun volledige spaargeld voor het kemelenweekend kan worden gebruikt. (Dit zal dan op €35 pp neer komen)

Er is verder nog een rest pot van vorig jaar, die kan hier ook voor gebruikt worden. Ik neem aan dat jullie hier geen problemen mee hebben anders merk ik t wel :B
  • edited november -1
    he Arie,

we toch wel meer dan 35 euro gespaard tegen die tijd? of zie ik dat verkeerd?
  • edited november -1
    knook" said:

Roy Raven is al n paar kier bij ös kemeele gewees oa. volleyballe. T liek ös es organisatie leuk um Roy met te laote goon dit jaor.
    Alveurens iech Roy definitief oetnuudig had iech geer geweete of der lui op teege zien, aongezeen Roy geine kemeel is.
    Geere uuch reactie.
  • edited november -1
    Arie,

Ik snap voor geen meter hoe je aan die € 35 komt?? Je hebt het in de eerste
    post over € 100 per persoon en in je laatste post over € 35 pp :P. Misschien is
    het handig om dit even uit te leggen...

Tege de spaorders:
    Iech kin uuch vertelle dat ger op dit moment (t/m juli) € 105
    per persoen hub gespaord (oetzondering is Timo, dee heed mie gespaord ivm
    'dubbele' euverbookinge :), mer digitaal euvermake bleijf lestig natuurlijk :B)
  • edited november -1
    knook" said:

[quote="knook"]
    Geere uuch reactie.

[/quote]

WUT WUT!
    Es er half zoe leuk is es mit skieje, zoonder half zoe voal te zoepe mit dubbel zoe voal plezeer, daan hubbe ver zesdubbele pret veur de pries vaan eine!

of zoe?
  • docdoc
    edited november -1
    knook" said:

[quote="knook"]
    Geere uuch reactie.

[/quote]
    Niemes heet bezwoer zoe te leze :)
  • edited november -1
    @knook, veur miech maag heer zeker mit....

geht dit jaor aoch mit naor MVV had iech begrepe....
  • edited november -1
    Onduidelijkheid? Welke onduidelijkheid :D

Info is toegevoegd aan eerste bericht.
    > Daarin staat vermeld dat de spaarders al €100 betaald hebben

Verder kunnen de spaarders aangeven of hun volledige spaargeld voor het kemelenweekend kan worden gebruikt. (Dit zal dan op €35 pp neer komen)
    > Restant: €5 + 2 maanden sparen a €15 => €35

Hopelijk is t hiermee nu wel helemaal duidelijk :B
Sign In or Register to comment.