Kemeeleweekend 2011 - Pagina 7 - KEMEEL.com

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In deze discussie

Kemeeleweekend 2011

123457»

Reacties

• edited november -1
    babs" said:

mer vaan de aandere kant weite sommige lui zoewiezo ut adres vaan de site neet...
    Idd helf vaan ös vrun mein nog altied tot ver de smurven zien :P
  • edited november -1
    Johan" said:

@arie, missschiens handig om aan te geven wat de rest dan alvast bij moet leggen....
    Alle spaarders, op Itmo na, hebben alvast 35 euro in de pot. Itmo is de 1337 spaarder met alvast 80 euro. Ik kan jullie wel melden dat de kans dat dit niet genoeg is voor de rest van het weekend vrij groot is... :B
  • edited november -1
    Jala" said:

[quote="knook"]
    Update:
    Onderdeil ein is oach binne! ow en ver höbbe enne Peter* derbij 8)
    Bin al un oor oan t zeuke noar boe dat * weijer geit... i give up! Tell us! Wat is de extra info dee heij beij huurt!
    is t:
    *mer de mos m zelf opblooze OF
    *deze kier mit gratis viltstif OF
    *bitterballe smake beter, mit peter OF
    * verbooie veur itmo OF
    * alleijn veur luij die un tied hubbe neergezat bij speedbotere
    ...

8)
    [/quote]

Of.. HAMBURGERS MIT KORTING!

Iig bin ich zier benuijt naor ut weekend, nao alle foto's, hints, geneuzel, noch mie geneuzel en doorlulle (of neet?) wat ut weurt... :)
  • edited november -1
    KemCom11 bedaank veur ut zier geslaagde en gezellige weekend! Ich snap allein noch steeds neet goot wat ich noe gewonne höb mit speedbotere... ;)
  • edited november -1
    Organisatie: wie gezag toppie!
    Zoat weer genog werk in. En bedaank veur t op tied droppe, hub t allemoal prima kinne redde.

@ Babs: de hubs de internationale becel supertrophy chalange gewonne. duh!
  • edited november -1
    weekend was top. Goeie organisatie. Alleen jammer dat je in Blankenbergen zo weinig te eten krijgt!
    ps. weet nu hoe ik moet posten.
  • edited november -1
    zier leuk weekend gehad!

good geregeld....
  • edited november -1
    Roy" said:

weekend was top. Goeie organisatie. Alleen jammer dat je in Blankenbergen zo weinig te eten krijgt!
    ps. weet nu hoe ik moet posten.
    Dus... d'r waor nix mis mit d'n account? ;)

PS. de kins bei dees inlogge es 'Scooter', wachwoord is utzelfde (geine paniek, de bis de einige dee kin poste es Scooter, ich weit ut wachwoord neet) :D
  • edited november -1
    Blijkbaar was er niets mis met de account. Ik heb er gewoon de ballen verstand van. Leuke avatar trouwens, die houden we erin!
  • pumpum
    edited november -1
    Super weekend, super geregeld en scooter is super :P
  • edited november -1
    Fijn um te huure dat g´r ut (beijnao) allemaol gezellig hub gevoonde.
    Veer es organisatie iig aoch.
    Jaomer dat iech de letste daag kraank naor hoes bin motte goon, meh dat rundsje hub gr nog te good vaan much :B
  • edited november -1
    Ben blij om te horen dat het geslaagd was. Iets anders proberen wil niet altijd goed uitpakken, gelukkig werkte t zonnetje goed mee! 8)

Ik vond t ook erg geslaagd iig! Inclusief k/z-aterdag :B
  • edited november -1
    zweegel" said:

Fijn um te huure dat g´r ut (beijnao) allemaol gezellig hub gevoonde.
    Wee neet? :P
Sign In or Register to comment.