2014 KEMEEL WK Toto - KEMEEL.com

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In deze discussie

2014 KEMEEL WK Toto

Met nog een week te gaan is die hier dan eindelijk! De 2014 KEMEEL WK Toto. Paar veranderingen, maar de bonusvragen zijn natuurlijk gebleven!

Dus snel ff registreren en invullen die hap!

Ik stel voor dat we ieder 5 euro inleggen per inschrijving, winner takes all!

Succes!

P.S.: Mocht er toch nog ergens een bug tevoorschijn komen, laat dit ff aan me weten aub.

Reacties

• Goed bezig Arie!

Ik heb verwijzingen gemaakt voor het gemak:
    toto.kemeel.com en kemeel.com/toto

5 euro is goed (10 ook, maar laten we het leuk houden).

Mag op mijn rekening, NL82 INGB 0007 3044 87 tnv MJE Meex ovv Toto. Unne naom d'r bei kin gein koet trouwens, es ich neet weet vaan wee ut is daan haw ich ut zellef ;)
  • Goed bezig Arie.
    Tevens metein mer betaold
  • Goot bezig @zweegel, striep dich metein eve aof in de lies vaan wanbetaolers ;)
  • betaold!
  • Iech hub aoch betaold,mer iech hub miech ingesjreve met un pseudoniem. :)
  • Betaold! :)

Chapeau Arie en dank voor de moeite!
  • No problem, maar Sugarray jij bent toch gewoon Jeroen? Of heeft Tuut 2 accounts? Of is er NOG een Jeroen? :)
  • Ich hub mer ein account
  • Betoald
  • Ja, ik ben Jeroen. Ik dacht eerst dat je je eigen naam moest invullen en daarna pas een teamnaam of zoiets.
  • Niet erg hoor Jeroen, was ff bang dat een collega opeens mee wilde doen ;)
  • @Mattie, je huidige dark horse zal sowieso zero points opleveren. Ik zou m nog ff veranderen nu het nog kan ;-)

Ik geef toe, de optie had nooit gekozen moeten kunnen worden...
  • Bedankt voor het opzetten Bart!
  • Thnx! No problemo
  • Inderdaad, thanks Arie, was wederom leuk... behalve dan voor mensen met verstand van voetbal ;)
Sign In or Register to comment.