Oud en Nieuw - KEMEEL.com

Hoi,

Het forum van KEMEEL.com is gesloten. Wel kunnen de archieven nog geraadpleegd worden om oa discussies over Goden en mindere Goden te duiden!

In deze discussie

Oud en Nieuw

edited oktober 2005 in Uitgaan
Wie? Wat? Waar? Waarom? Hoe?

Ik denk dat t misschien in de brak is. Misschien ook niet. Datum moet nog geprikt worden. :P

Damn! Beer rules! :D

Reacties

• edited november -1
    Wie?
    Kemele en genodigde toch? Bijvoorbeeld Bies, Jala, Kenarie, Iesche, Tosti, Zweegel, Johan, Pum, Knook, Doc, Sjepoo, Timo en ik! Vrowlui altied welkom :)

Wat?
    Joh... biertje, wien, shotjes... Ach, zoe wie dat fees toen mit Kenarie, Doc en Jala!

Waar?
    Brak.

Waarom?
    Umdat veer ut toch oets motte viere he?

Hoe?
    Achteroet! :K
  • edited november -1
    Kenarie' dateline='1128545370" said:

... Datum moet nog geprikt worden...
    Datum moet nog geprikt worden? Ik dacht dat oud en nieuw altijd was in de nacht van 31 december op 1 januari? :P
  • edited november -1
    Vin nieuw en oud beter ;D
  • edited november -1
    ut waor toch de bedoeling um aaijt en neuij dit jaor un week later te viere of neet?
  • edited november -1
    Neh carnaval woort de 31e ghouwe en centerparcs velt dit joar in un weekend dus dat heelde ver noa surprise oavend... of zoe :P

8)
  • edited november -1
    Iech mot helaas met aajd en nuij werke :(
    Mer eich beloaf dat eich doarum neet minder dronke weur...
  • edited november -1
    Johan' dateline='1128586960" said:

ut waor toch de bedoeling um aaijt en neuij dit jaor un week later te viere of neet?
    Gister hadde de joede nuijjaor, dus zoe vreemp is ut idd neet. Stel ut veur Johan, kinne vur daan unne datum prikke wienie ut us ut beiste oetkump :P

Ich stel veur euriges in de zomer, daan kinne vur lekker boete BBQ-e etc ;)
  • edited november -1
    Welke zomer daan?
    Btw unne 1 januari feeske klink bes okee!
  • edited november -1
    Inmiddels heb k ff in mn ag&da gekeken. En kdenk dat we t beste op 31 december nieuw = oud kunnen gaan vieren. Bij toeval hoef k de dag erna niet naar school, dus dat komt mooi uit. Iedereen is hierbij uitgenodigd. Verder vorderingen zullen op deze site vertoond worden.

Natuurlijk zal er ook een :B-tje gedronken kunnen worden en proberen wij t beste ervan te maken.

Met vriendelijke groeten,

Organisator Nieuw = Oud

Kenarie.
  • edited november -1
    Nu nog een weekendje weg boeken voor jouw ouders in die periode en de locatie is ook al geregeld ;D
  • edited november -1
    BOOOEEE

Ik ben nog altijd voor een leuke 1 jan borrel!
  • edited november -1
    En btw gala of neet?
  • edited november -1
    Tosti' dateline='1128764753" said:

En btw gala of neet?
    veur!
  • edited november -1
    achter!
Sign In or Register to comment.